Szkolenia/Kursy Manager Restauracji2010-02-01 11:29:272009 rok przyniósł nam bardzo ciekawy trend |
|
Szkolenia Manager Restauracji Kraków2010-02-01 11:26:55Od kilku lat obserwuję wyraźną tendencję wzrostu ilości kursantów, na prowadzonych przez moją szkołę kursach, kierowanych przez pracodawców. Powodów tej tendencji jest kilka. Trzy, cztery lata temu wielu wykwalifikowanych barmanów oraz kelnerów wyjechało do pracy w różne zakątki naszego globu : Angl |
|
Szkolenia/Kursy Manager Restauracji2010-02-01 11:21:30Jednak te czasy mamy już za sobą że wystarczył „papier”. Obecnie każdy pracodawca sprawdzi czego się nauczyliśmy podczas kursu w którym uczestniczyliśmy. „ Papier” da nam jedynie pierwszeństwo w kolejce po pracę przed tymi którzy go nie posiadają. Powinniśmy więc mieć świadomość że legitymowanie s |
|
Kursy Manager Restauracji2010-02-01 10:57:12Otwierasz własną restaurację ? Chcesz zostać managerem ? |
|
Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych2024-05-06 13:56:34W dzisiejszym zglobalizowanym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest intensywniejsza niż kiedykolwiek, kluczowe znaczenie mają silne i trwałe relacje z klientami. |
|
Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady2024-03-08 15:12:59Przywództwo transformacyjne jest stylem przywództwa, który skupia się na inspiracji i motywowaniu innych do osiągania wyższych celów poprzez wpływ na ich wartości, przekonania i aspiracje. Jest to podejście, które dąży do przekształcenia organizacji ... |
|
Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?2023-07-12 15:45:23Problemy w zespole to nieunikniona rzeczywistość w świecie biznesu. Bez względu na to, jak dobrze dobrany jest zespół lub jak dobrze są one wykwalifikowane, problemy mogą się pojawić z wielu powodów. |
|
Jakie są cechy dobrego lidera zespołu? Kim jest lider zespołu? Jak stać się przywódcą?2023-06-01 14:44:51Skuteczne zarządzanie zespołem jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu organizacji. Liderzy zespołów mają kluczową rolę w kierowaniu zespołem i osiąganiu celów biznesowych, a ich rola jest stale rosnąca, w miarę jak organizacje stają się bardziej złożone i globalne. |
|
Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)2023-05-30 15:28:29Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie... |
|
MODEL CRC W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 3)2023-05-04 15:08:13Model CRC (Compliment, Recommend, Correct) jest jednym z modeli udzielania informacji zwrotnej, który skupia się na trzech elementach: pochwałach, rekomendacjach i korektach. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń manager Restauracji
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.