Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki manager Restauracji

Szkolenia/Kursy Manager Restauracji
2010-02-01 11:29:27

2009 rok przyniósł nam bardzo ciekawy trend

Szkolenia Manager Restauracji Kraków
2010-02-01 11:26:55

Od kilku lat obserwuję wyraźną tendencję wzrostu ilości kursantów, na prowadzonych przez moją szkołę kursach, kierowanych przez pracodawców. Powodów tej tendencji jest kilka. Trzy, cztery lata temu wielu wykwalifikowanych barmanów oraz kelnerów wyjechało do pracy w różne zakątki naszego globu : Angl

Szkolenia/Kursy Manager Restauracji
2010-02-01 11:21:30

Jednak te czasy mamy już za sobą że wystarczył „papier”. Obecnie każdy pracodawca sprawdzi czego się nauczyliśmy podczas kursu w którym uczestniczyliśmy. „ Papier” da nam jedynie pierwszeństwo w kolejce po pracę przed tymi którzy go nie posiadają. Powinniśmy więc mieć świadomość że legitymowanie s

Kursy Manager Restauracji
2010-02-01 10:57:12

Otwierasz własną restaurację ? Chcesz zostać managerem ?

Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
2024-05-06 13:56:34

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest intensywniejsza niż kiedykolwiek, kluczowe znaczenie mają silne i trwałe relacje z klientami.

Artykuł Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady
2024-03-08 15:12:59

Przywództwo transformacyjne jest stylem przywództwa, który skupia się na inspiracji i motywowaniu innych do osiągania wyższych celów poprzez wpływ na ich wartości, przekonania i aspiracje. Jest to podejście, które dąży do przekształcenia organizacji ...

Artykuł Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady
Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?
2023-07-12 15:45:23

Problemy w zespole to nieunikniona rzeczywistość w świecie biznesu. Bez względu na to, jak dobrze dobrany jest zespół lub jak dobrze są one wykwalifikowane, problemy mogą się pojawić z wielu powodów.

Artykuł Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?
Jakie są cechy dobrego lidera zespołu? Kim jest lider zespołu? Jak stać się przywódcą?
2023-06-01 14:44:51

Skuteczne zarządzanie zespołem jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu organizacji. Liderzy zespołów mają kluczową rolę w kierowaniu zespołem i osiąganiu celów biznesowych, a ich rola jest stale rosnąca, w miarę jak organizacje stają się bardziej złożone i globalne.

Artykuł Jakie są cechy dobrego lidera zespołu? Kim jest lider zespołu? Jak stać się przywódcą?
Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
2023-05-30 15:28:29

Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie...

Artykuł Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)
MODEL CRC W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 3)
2023-05-04 15:08:13

Model CRC (Compliment, Recommend, Correct) jest jednym z modeli udzielania informacji zwrotnej, który skupia się na trzech elementach: pochwałach, rekomendacjach i korektach.

Artykuł MODEL CRC W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 3)

stron: 1 2 313

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń manager Restauracji

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.